Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Od momentu powstania Cerkiew św. Mikołaja w Kijowie podlegała Patriarchatowi Moskiewskiemu. Jednak po wybuchu wojny poproszono prorosyjskiego popa o odejście. Cerkiew przyjęła nowe zwierzchnictwo - Ukraińskiego Kościoła Prawosławnego. Reportaż.