Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Ukraina udowadnia przed międzynarodowym trybunałem karnym, że Rosja popełniła na jej terytorium zbrodnie wojenne. Ważną częścią dokumentacji są zdjęcia i nagrania zrobione przez Ukraińców i Ukrainki smartfonami. Aby jednak stać się dowodami w sprawie, materiały te muszą spełniać bardzo szczegółowe kryteria. Reportaż naszych ukraińskich kolegów i koleżanek.