Oczyma ukraińskich dziennikarzy
W Kijowie, podobnie jak w całej Ukrainie, chroniono pomniki przed zniszczeniem przez rosyjskie wojsko. Mieszkańcy i mieszkanki chcieliby już je uwolnić z tych “opakowań”. Mają nadzieję, że wkrótce znów ujrzą swoje pomniki, a wraz z tym wydarzeniem nastąpi symboliczny koniec wojny i zwycięstwo Ukrainy.