Oczyma ukraińskich dziennikarzyZasadzka na cywilów
Tatiana wyruszyła na granicę na południu Ukrainy, bo dowiedziała się, że może uciec z rodzicami i dziećmi na Krym. Jednak w połowie drogi ich samochód znalazł się na środku pola minowego, na celowniku czekających na nich rosyjskich żołnierzy. Raport naszych ukraińskich kolegów i koleżanek.