Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Pierwszego dnia wojny w pobliżu mieszkania Mariny eksplodował pocisk. W wyniku wybuchu dziewczyna została oszpecona. W Kijowie chirurdzy plastyczni robią, co mogą, by przywrócić Marinie twarz. Czy uda im się oczyścić ją od znamienia wojny? Reportaż naszych ukraińskich kolegów i koleżanek.