Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Po eksodusie przyszedł czas na powroty. Od 24 lutego do kraju wrócił prawie milion Ukraińców. Dlaczego decydują się na ten ryzykowny krok? Ukraińscy dziennikarze Maritchka Kouzhik i Andriy Popovitch spotkali się z nimi w obwodzie lwowskim.