Oczyma ukraińskich dziennikarzyPowrót do "dawnego" Kijowa
Dziennikarka Nastia Gorpinczenko mieszka w Kijowie. Relacjonuje próby powrotu mieszkańców i mieszkanek miasta do “normalności”. Jednak czy przywrócenie stanu sprzed 24 lutego - w mieście i w głowach - będzie kiedykolwiek możliwe?