Oczyma ukraińskich dziennikarzyDostawy amerykańskiej broni
Francja, Wielka Brytania, Polska, a nawet Niemcy: wiele krajów zdecydowało się dostarczyć sprzęt wojskowy i broń do Kijowa. Również Stany Zjednoczone przyłączyły się do akcji, wspierając Ukrainę ekwipunkiem za ponad 4 miliardy dolarów.