Oczyma ukraińskich dziennikarzyPrzetrwać w Donbasie
Dziennikarka Anastazja Volkova dorastała w obwodzie ługańskim we wschodniej Ukrainie. To w tym regionie koncentruje się rosyjska ofensywa. W reportażu relacjonuje, jak wygląda życie miejscowych osób, które starają się przetrwać walki i niedobory.