Oczyma ukraińskich dziennikarzyProfesorka na froncie
Fedir Shandor jest profesorką psychologii na Uniwersytecie w Użhorodzie w zachodniej Ukrainie. Po wybuchu wojny nie przestała przychodzić do pracy - naucza jednak na odległość, bo większość jej studentów i studentek musiało wyjechać z Ukrainy.