Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Armia rosyjska przez 5 tygodni okupowała główny budynek elektrowni w Czarnobylu. Kiedy żołnierze opuścili teren 31 marca, Ukraińcy odkryli, że teren jest zaminowany. Pomimo wysokiego poziomu radioaktywności, pracę rozpoczęli saperzy. Reportaż ukraińskich dziennikarzy.