Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Chersoń, leżący około 100 kilometrów na wschód od Odessy, został szybko podbity przez Rosję. Od tamtego czasu miasto żyje pod okupacją: kontrolowane są informacje, komunikacja, przemieszczanie się. Jak wygląda życie codzienne ludzi, którzy nie ewakuowali się z Chersonia? Reportaż naszych ukraińskich kolegów i koleżanek.