Oczyma ukraińskich dziennikarzyUkraińskie dzieci i wojna
Siedmioletni Jehor i jego przyjaciele mieszkają w Szestonicy na przedmieściach Czernihowa. Wojna stała się dla nich nie czymś, co widzą w telewizji, ale czymś, co przeżywają na co dzień. Przez miesiąc doświadczali bombardowań i obecności wojsk rosyjskich w swoim mieście.