Oczyma ukraińskich dziennikarzyLisiczańsk: życie pod bombami
Lisiczańsk we wschodniej Ukrainie znajduje się obecnie w centrum ofensywy armii rosyjskiej. Dotknięte są liczne obszary mieszkalne. Wejście do niektórych jest tak niebezpieczne, że nawet ratownicy medyczni mają z tym trudności. Mimo wszystko niektórzy mieszkańcy starają się zachować pozory normalnego życia. Reportaż naszych ukraińskich kolegów i koleżanek.