Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Na pierwszy rzut oka to zwykły żołnierz, choć trochę kuleje. Jednak po krótkiej rozmowie okazuje się, że to emeryt chodzący na dwóch protezach. Kiedy zobaczył zbrodnie rosyjskie postanowił walczyć pomimo niepełnosprawności.