Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Starostka Wielkiej Drogi robi obchód po wiosce. Rosyjskie wojska nie zostawiły tu kamienia na kamieniu. Domy, które ludzie budowali latami, z dnia na dzień obrócono w popiół. Czy wszystko uda się odbudować? Reportaż naszych ukraińskich kolegów.