Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Spotkaliśmy się z Rosjanami, którzy w geście sprzeciwu opuścili kraj w pierwszych dniach wojny. Nie zgadzali się na agresję w ich imieniu, a za poglądy w Rosji groziłoby im więzienie. Emigrowali do Stambułu, bo Turcja nie wymaga wizy od Rosjan i Rosjanek. Z wygnania relacjonują wojnę zdanym na propagandowe media ludziom, którzy zostali w Rosji.