Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Czernihów był jednym z pierwszych oblężonych miast w Ukrainie. Jego mieszkańcy i mieszkanki przez miesiąc żyli pod ostrzałem. Jednak od czasu wycofania wojsk Kremla z północnej Ukrainy, do Czernichowa wraca życie. Ludzie starają się odbudować miasto i swoją w nim egzystencję. Nasi ukraińscy koledzy relacjonują, jak wyglądają powroty do Czernichowa.