Oczyma ukraińskich dziennikarzyDzieci ewakuowane z Kramatorska
Po ataku rosyjskich wojsk z Kramatorska w obwodzie dniepropietrowskim ewakuowano 19 dzieci. Najmłodsze miało 2 lata. Gdy trafiły do szpitala, wiele z nich musiało walczyć o życie. Większość nie będzie miała możliwości normalnego poruszania się. Relacja ukraińskich dziennikarzy.