Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Bomby fosforowe to broń zapalająca, której użycie przeciwko celom cywilnym jest zabroniona. Jednak w rejonie Doniecka rosyjska armia zrzuciła te bomby na tereny mieszkalne, siejąc niewyobrażalne spustoszenie. Reportaż ukraińskich dziennikarzy, którzy byli na miejscu.