Świat według Xi JinpingaMacron vs. Le Pen: pojedynek w 5 punktach
Francuzi i Francuzki mają déjà vu. Tak, jak w 2017 r. do drugiej tury obecnych wyborów prezydenckich przeszli Emmanuel Macron i Marine Le Pen. Również po raz drugi starli się w debacie przedwyborczej. Jak w niej wypadli i jakie tematy dominowały?