Oczyma ukraińskich dziennikarzyCzarnobyl: ryzykowna okupacja
Rosyjscy żołnierze zajęli teren wokół elektrowni w Czarnobylu. Wzięli za zakładników personel zakładu, a wraz z nimi cały świat. Rosjanie okopali się w niebezpiecznych miejscach, bez względu na zagrożenie. Mogą srogo zapłacić za swoją ignorancję.