Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Alyona i jej matka od czterech dni są bezpieczne - przebywają w wiosce koło Luksemburga. Jednak podczas ewakuacji z Ukrainy przeżyły dwa tygodnie piekła między Mariupolem a Zaporożem. Alyona sumiennie dokumentowała to piekło.