Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Strach, ból i łzy: Sewierdonieck leży w gruzach. Zrujnowane są całe dzielnice. W mieście nie ma prądu, wody i gazu. Utrzymuje się niebezpieczeństwo kolejnych bombardowań. Nasi ukraińscy koledzy spotkali się z nielicznymi osobami, które tam zostały.