Oczyma ukraińskich dziennikarzyBucza: pierwsze dni wyzwolonego miasta
Podczas ofensywy Rosjan na Kijów w miasteczku Buczą toczyły się krwawe walki. Gdy po wyzwoleniu dotarli tam nasi ukraińscy koledzy, na ulicach wciąż leżały szczątki ofiar. Część pochowano na podwórkach ich własnych domów.