Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Wszystkimi nami wstrząsnęło zrzucenie bomby na mariupolski dworzec. To nie koniec okrucieństw - w tamtej okolicy Rosjanie ostrzelali także kilka kolumn ewakuacyjnych. Nasi ukraińscy koledzy spotkali się w szpitalu z Panią Swietłaną jej rodziną - byli ofiarami takiego ataku i szczęśliwie udało im się przeżyć.