Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Rodzina Dussenko, składająca się z Ukraińców pochodzenia rosyjskiego, straciła wszystko, odkąd Putin zaatakował Ukrainę. Mieszkali w Mariupolu, gdzie przed wyjazdem na zachód znaleźli schronienie w teatrze miejskim. Tragedia nie nadszarpnęła radości bycia razem w bezpiecznym miejscu, jednak rodzina nie potrafi zrozumieć powodów, dla których Moskwa rozpoczęła wojnę. Reportaż Natalii Ignantsi i Aleksandra Mariasha dla Telewizji Biełsat.