Oczyma ukraińskich dziennikarzyOkopy Kijowa
Ukraińcy, ale też Francuzi czy Niemcy są ochotnikami obrony terytorialnej Ukrainy, mającej na celu odparcie inwazji armii rosyjskiej: tworzą „międzynarodowy” legion stacjonujący na obrzeżach Kijowa, dla którego wzniesiono okopy ochronne.