Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Od czasu inwazji Rosji na Ukrainę niektóre rodziny są rozdarte: jak dalej utrzymywać więzi z kuzynem lub bratem urodzonym w Ukrainie, który teraz jest członkiem armii rosyjskiej? Mnożą się konflikty, oskarżenia i narasta frustracja. Relacja naszych ukraińskich kolegówi koleżanek.