Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Stacje metra - schron przeciwlotniczy, który stał się ich drugim domem. Od początku wojny mieszkało tu kilka ukraińskich rodzin. Niektóre dzieci świętowały już w bunkrze swoje urodziny. Reportaż naszych ukraińskich kolegów Dmytro Fordaka i Wołodymyra Czrenkowa z TSN 1+1.