Oczyma ukraińskich dziennikarzyNowe życie w Mołdawii
W Kijowie Olesya prowadziła agencję reklamową. Jednak po wybuchu wojny w Ukrainie wraz z dwójką dzieci i matką musiała uciekać do Mołdawii. Teraz od zera zaczyna nowe życie. To trudne, bo zanim uzyska niezależność finansową, musi polegać na pomocy społecznej. Swoimi nadziejami i obawami dzieli się z ukraińskimi reporterami.