Oczyma ukraińskich dziennikarzyRolnicy włączają się w wojnę
Rolnicy w obwodzie rówieńskim w północno-zachodniej Ukrainie odpowiedzieli na apel firmy mleczarskiej o przekazanie części mleka ukraińskim żołnierzom. Według firmy zebrano już do 80 ton mleka do produkcji masła i sera na wyżywienie żołnierzy. Reportaż naszych ukraińskich kolegów.