Oczyma ukraińskich dziennikarzy
W tym szpitalu w Kijowie ratuje się życie rannych cywilów i wojskowych. Czasem wykonuje się tu jednocześnie 6 operacji. Karetki ciągle dowożą nowych pacjentów, a lekarze i personel medyczny pracują non stop. Relacja naszych ukraińskich kolegów.