Oczyma ukraińskich dziennikarzyNa linii frontu: wolontariusze w Odessie
Gdy wojna szalała już w południowo-wschodniej Ukrainie, położona dalej na zachód Odessa była dotychczas oszczędzona przez działania wojenne. Jednak to ponad milionowe miasto zwane „Perłą Morza Czarnego”, szykuje się teraz na barykady. W tym reportażu, nakręconym między 10 a 11 marca 2022 roku, nasi ukraińscy koledzy przedstawiają życie codzienne wolontariusza, który zapewnia zaopatrzenie na linię frontu.