Oczyma ukraińskich dziennikarzy
Kiedy w Kijowie wyją syreny Olena nie może zejść z dziećmi do schronu - jej córka Maya jest podłączona do respiratora i przykuta do łóżka. Nie ma tam gniazdka, a bez respiratora dziewczynka by sobie nie poradziła. W podobnej sytuacji są setki dzieci w Ukrainie. Reportaż naszych ukraińskich kolegów.