Oczyma ukraińskich dziennikarzyOdessa wobec rosyjskich wojsk
Kilka razy dziennie wojska rosyjskie próbują złamać ukraińską linię obrony. Mieszkańcy i mieszkanki Odessy gromadzą żywność i leki. Jednocześnie miasto próbuje funkcjonować normalnie. Reportaż naszych ukraińskich kolegów.