Geopolityka inflacji
Czy Mołdawia i Gruzja mogą podzielić los Ukrainy i zostać zaatakowane przez Putina? Wpływy Moskwy w tych częściach Europy nadal są duże. Mieszkańcy i mieszkanki tych krajów bardzo obawiają się o swoją przyszłość. Wiele osób już teraz decyduje się na emigrację.