Antti Lahti & Team: "Dance Prohibition"
Gravity to spektakl Helsinki Dance Company przy akompaniamencie muzyki Kinetic Orchestra: ośmiu tancerzy na scenie, zaangażowanych w ruchy choreograficzne tańca współczesnego z dodatkiem akrobatyki i sztuk walki. Refleksja nad naszym związkiem z czasoprzestrzenią.