Zaproszenie do podróżyTymczasowa prezydentka USA
Waszyngtoński Biały Dom jest symbolem władzy prezydenta USA. Powracamy do roku 1910, gdy w tym budynku sprawy przybrały nieoczekiwany obrót. Gdy 28. prezydent kończył drugą kadencję, władzę niespodziewanie przejęła pewna osoba ...