Zaproszenie do podróżySzwajcaria: ostatnia czarownica Europy
Szwajcarska dolina Klöntal to krajobraz prosto z sielskich, kiczowatych pocztówek: pastwiska otoczone ośnieżonymi górskimi szczytami, potoki i pasące się krowy. Czy to możliwe, by mordowano tu kiedyś kobiety?