Chico César, Ÿuma, Bibi Tanga & The Selenites
Muzyczna podróż w trzech aktach: Brazylijski piosenkarz Chico César, tunezyjski duet folkowy Ÿuma oraz środkowoafrykańska multiinstrumentalistka Bibi Tanga występują w Instytucie Świata Arabskiego w Paryżu.