Scrubbers
Lata 70. XX w. Dwie młode dziewczyny uciekają z ponurego angielskiego poprawczaka. Jedna w poszukiwaniu córeczki, druga by dostać się do zakładu, w którym osadzona jest jej dziewczyna. W "Scrubbers", szwedzka reżyserka Mai Zetterling pokazuje feministyczne podejście do gatunku "filmów więziennych". Przełamuje stereotypy, odrzucając kojarzone z tym gatunkiem podglądactwo i przemoc.