Dziennik dla moich dzieci
Po dzieciństwie spędzonym w ZSRR, dokąd przed wojną uciekli z Węgier jej rodzice komuniści, osierocona Juli wraca do Budapesztu. Zajmuje się nią tam dawna przyjaciółka rodziców Magda, która pełni teraz ważne stanowiska w aparacie władzy. Ta historia dorastania w cieniu stalinowskiej dyktatury jest pierwszym filmem z tryptyku fabularyzowanej autobiografii reżyserki Márty Mészáros.