Pharrell Williams: między hip hopem i Star Trekiem - TAPERoddy RicchSplash! 2022
Przez długi czas publiczne wystąpienia nie były mocną stroną Roddy'ego Riccha. Zostawił rap swoim przyjaciołom, zamiast słów dostarczając im bity. Aż do 2017 r. Wydał wtedy mixtape’a, który od razu stał się hitem. Ricch został międzynarodową gwiazdą i ikoną ulicznego rapu.