Max Klinger - Pomiędzy snem a uwodzeniemZaproszenie do podróżyUSA: zapomniana naukowczyni
Amerykańskie miasto Troy – leżące między regionem Wielkich Jezior a Nową Anglią – od ponad stu lat jest laboratorium przemysłowych innowacji. W XIX wieku Troy było ważnym ośrodkiem naukowym. To tam naukowczyni Eunice Foote odkryła istnienie gazów cieplarnianych – bez niej nigdy byśmy nie zrozumieli zmian klimatu. Ale często można odnieść wrażenie, że jej osiągnięcia odeszły w zapomnienie.