Zaproszenie do podróżyEko-wojowniczki z Florydy
Floryda to zielone lasy, piaszczyste plaże i bagna zamieszkałe przez krokodyle. Ta niezwykła bioróżnorodność była jednak wielokrotnie zagrożona – ten teren jest smakowitym kąskiem dla wielkich korporacji. Naturę Florydy udało się częściowo ochronić dzięki pracy kobiet: kilka pokoleń aktywistek zmobilizowało się przeciwko niszczeniu przyrody.