Ukraina: Wiosna w Kijowie
Od 2020 r. Górski Karabach jest pod kontrolą Rosji. Zdobycie go kosztowało 40 dni zaciekłej walki, 7 tysięcy zabitych, tysiące rannych i dziesiątki tysięcy uchodźców. Dziennikarze nie są tu mile widziani. Jednak naszej ekipie reporterskiej udało się dostać na to terytorium i przez kilka dni towarzyszyć rodzinie ormiańskich uchodźców.