Klaus Mäkelä & Isabelle Faust: Brahms i Mozart"Alive": David Garrett & Band
David Garrett i jego zespół wystąpili w miejscu ikonicznym: w rzymskich Termach Karakalli. W tej historycznej scenerii zaprezentowali swoje klasyczne hity, rock i pop.