Re: Rosja: polowanie na osoby LGBT+
Uciekają do Petersburga, bo to najbardziej przyjazne osobom LGBT+ miasto w Rosji. Ale i tam polują na nich homofobiczne bojówki, które są coraz aktywniejsze od rozpoczęcia rosyjskiej ofensywy w Ukrainie. Wewnętrzna wojna w Rosji jest prowadzona “w imię konserwatywnych wartości”, co zamienia życie wielu osób w piekło, a całe rzesze skłania do emigracji. Dokument z lektorem.