Śmierć Elżbiety II była punktem zwrotnym. Żegnało się z nią wielu Brytyjczyków i ludzi na całym świecie. Pomiędzy żałobą a nowym początkiem wszyscy zadają sobie jedno pytanie: co oznacza koniec epoki elżbietańskiej dla monarchii i dla Brytyjczyków?